Man skulle ha ett lite större kök

Jag skulle vilja ha ett stort kök där man kan stå och laga mat. Nu har jag ett väldigt litet kök och det går verkligen inte att ställa sig och laga en avancerad måltid. Jag gillar ju att laga mat men som det är nu så finns d et ingen möjlighet att göra det tyvärr. Nu blir det mest att man köper färdigmat istället.

Eller så kanske man kokar lite makaroner. Det blir ju inte så nyttigt egentligen, speciellt när det blir att man köper hem pizza på kvällarna. En gång köpte jag pizza utan att betala för den. Den var liksom ingen som ville ta betalt. De måste ha trott att jag redan hade betalat pizzan, för de lämnade bara över pizzan och sen gick dom iväg och jag stod kvar frågandes.

Men det är ju inte så att man vill tjata för att betala utan jag gick till slut utan att betala. Sen tappade jag pizzan i golvet när jag kom hem så jag antar att jag hade dåligt samvete undermedvetet. För det mesta så köper jag färdigsallad och det är ju inte så onyttigt.